Thursday, November 6, 2008

sesekali teringat....

Lama tol aku x menulis since kuar dari spital nih...sakit lama and teraccident...combine skali...kesihatan adalah anugerah tuhan kepada semua mahluk yg bernyawa kat dunia nih. Tingat kata abg Jam kesihatan adalah anugerah setiap insan arghh dah lupa plak....abg Jam sinar tau...hehe...

teringat kawan2 sekolah,kawan2 lama,sepupu sepapat apa khabar ler derang...Aku doakan kan kalian sihat jer selalu...

masa kecik2 aku bole diketegorikan sebagai yang lazak n kuat bergadoh...haha...kaki buli...lengkaplah...
Kita org ada group masa tu umur aku baru 15thn...group kitarang dari budak darjah satu sampai tingkatan 5...mcm2 aktivity lam hutan..buat pondok atas pokok...masak2...

tapi nakal2 kami x penah wat kaco mencuri ker..ala setakat tebu ngan jambu biasa arr...
dan paling besh gado ngan kampung sebelah....mcm strategi balas dendam...ada sekali tu derang roboh kan pondok kami...aku sbgai mastermind ....masa senja kami datang and bakar camp derang dalam semak kan lalang panjang2 leh wat kubu...the best part hampir2 kebun orang terbakar...sian bebudak tu kena marah...kami selamat arr...ala dendam budak2 x sampai kemana .

sampai sekang kami masih berkawan n baik ...bila berjumpa buka balik ceter lama2 kan seronok...
Tu pun masa hari raya dapat jumpa...
Lupa lak hari raya kedua aku g dungun...hehe...jumpa kawan lama2....

Seronok sangat sampai x terkata...masing2 dah berjaya kan...dah beranak pinak ..cuma aku jer lah...

Single and available....wakakak....

No comments: